de 5de dag - Reisverslag uit Groningen, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu de 5de dag - Reisverslag uit Groningen, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu

de 5de dag

Blijf op de hoogte en volg margo

13 Februari 2013 | Nederland, Groningen

We kunnen weer op WiFi. Na 2 dagen Bandung zijn we nu in Puwerteko of zoiets. We zijn gisteren in de kráter geweest. Geweldig wat een ervaring.we hebben allemaal rijstvelden gezien. Het is hier indrukwekkend mooi. Alhoewel we ook een heleboel armoe zien. Morgen gaan we naar Yogjakarta en naar de Borobudur. Misschien hebben morgen WiFi. Én anders al Heel snel weer

• 13 Februari 2013 - 13:57

Sanne Bosman:

Hallo oom en tante,

Klinkt wel weer erg goed!! Ben stiekem wel een beetje jaloers dat jullie daar zitten!!
    Veel plezier bij de borobudur, zeker even proberen om door de gaten van de stoepa een Boeddha aan te raken, dit schijnt geluk te brengen!!

Groetjes Sanne

• 13 Februari 2013 - 14:07

Silvia:

Hey,

Goed om te lezen dat jullie het naar je zin hebben. Hoop dat jullie veel foto's maken, want wij zijn heel benieuwd:-)Veel plezier bij Yogjakarta en de Borobudur.

Liefs Silvia

• 13 Februari 2013 - 23:31

Margo Boer-keur:

Wij zitten in een geweldig hotel. Wij vinden het leuk om jullie reacties te lezen. Ook goed om te weten dat Belle het bij Silvia en Richard zo naar de zin heeft. Silvia Wil je Belle een fülke knuffel geven. Als het lukt schrijf ik vanavond over onze ervaringen. Én Sanne ee gaan zeker probeten om bij de stoepa de vinger er door te steken

• 14 Februari 2013 - 10:40

Mama:

fijn dat jullie het zo naar je zin hebben.
    hebben de wormen wel gesmaakt? zoniet, denk dan maar aan de snert van je moeder op 25 februari a.s
    heel veel liefs papa en mama