de 7de dag - Reisverslag uit Groningen, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu de 7de dag - Reisverslag uit Groningen, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu

de 7de dag

Blijf op de hoogte en volg margo

15 Februari 2013 | Nederland, Groningen

Hier een berichtje vanuit Yogjakarta. We hebben gisteren genoten van de Borobudur. We mochten helaas niet de boedddha in de stoepa aanraken. Is verboden sinds 2011. Vandaag de tabaksfabriek bezocht. Daarna de batikfabriek. Mooi maar duur. Daarna de Prambanan bezocht. Prachtige tempel. Toen weer naar het hotel. We hebben daarna Heerlijk even gezwommen. Daar knap je van op. Want we staan iedere dag om half 6 op. 6 uur ontbijten én vanaf 7 uur op pad. We gaan morgen weer naar een ander hotel. Weet niet of er dan WiFi is. En mama ik verheug me op de snert. Tot gauw

• 15 Februari 2013 - 13:48

Sanne Bosman:

Wat jammer dat de Boeddha niet meer aangeraakt mag worden, nou krijgt niemand meer geluk. Ik vond het ook altijd leuk om tempels te bezoeken, die zijn vaak zo mooi!! Kan niet wachten op de foto's.

• 15 Februari 2013 - 13:49

Tietia:

hoi, fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. vond je smsje ook leuk. mis je wel hoor. hier hebben we gister sneeuw gehad, nu dooit het. nog veel plezier. groeten uit Grootegast

• 15 Februari 2013 - 14:35

Silvia:

Hey,

Leuk om te lezen wat jullie gedaan hebben. Kan me voorstellen dat je van het zwemmen opknapt, zeker als je elke dag om half 6 opstaat :-). Veel plezier de komende dagen en tot snel!

Liefs Silvia