we zijn er - Reisverslag uit Groningen, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu we zijn er - Reisverslag uit Groningen, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu

we zijn er

Blijf op de hoogte en volg margo

10 Februari 2013 | Nederland, Groningen

Na een lange reis die goed is verlopen zijn we vanochtend régen half 9 in jakarta geland. De warmte kwam je tegenmoet. We hebben vanmiddag nog even 3 uurtjes geslapen. Daarna met viola en michel naar het centrum. Even bij Plaza Indonesie gekeken. Een enorme plensbui gehad.. Morgen gaan we al om half 6 opstaan. 6 uur ontbijten en dan in de bus.

• 10 Februari 2013 - 15:08

Sanne Bosman:

Hallo oom en tante,

Ik zou ook gezellig bij jullie reageren!! Wij hadden vanmorgen een sneeuwbui, veel beter als een regenbui. Jullie hadden beter in Nederland kunnen blijven!! Als jullie terug komen mag de zon wel mee, regen laten jullie daar maar.
    Hou die ouders van mij maar goed in de gaten!!
    Vind het alleen wel zielig dat jullie tijdens de vakantie zo voeg moeten opstaan. Je moet er wat voor over hebben. Veel plezier!!

Kus Sanne

• 10 Februari 2013 - 15:26

Tietia:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen. hier lag vanochtend sneeuw maar nu schijnt de zon lekker.
    goede nacht alvast

• 10 Februari 2013 - 16:50

Silvia:

Hey,

Blij dat jullie goed aangekomen zijn. Leuk dat jullie al even in het centrum zijn geweest. Met Belle gaat alles goed, ze ligt nu samen met Lilo op de bank te slapen. Hoop dat jullie vanavond goed slapen. Veel plezier in Bandung.

Liefs Silvia & Richard
    en een poot van Belle & Lilo