Bromo - Reisverslag uit Groningen, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu Bromo - Reisverslag uit Groningen, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu

Bromo

Blijf op de hoogte en volg margo

18 Februari 2013 | Nederland, Groningen

Vandaag was het dan zo ver. Gisteren op tijd naar bed want vannacht werden we om 1 uur gewekt. We gingen om half 2 met 2 busjes richting de berg. Wat een weg. Het laatste stuk gingen we in 3 jeeps. Nou dat was een ervaring op zich. Toen de zonsopgang. Nou die was er bijna niet. Wel jammer. Toen daar ontbeten en op naar de bromo. We gingen naar de zandzee. En toen omhoog naar de krater. Een enorme klim. Maar het was het waard. Wat prachtig. Daarna lekker zwemmen en luieren. Morgen alweer onze laatste dag op java. Misschien kom ik morgen weer met een verhaaltje en anders op bali.

• 18 Februari 2013 - 09:42

Silvia:

Oké, jammer dat er geen zonsopgang was, maar ben blij dat de Bromo wel de moeite waard is. Jullie worden nog echte zwemmers daar op Java:-).

• 18 Februari 2013 - 14:51

Sanne Bosman:

Hallo oom en tante,

Inderdaad erg jammer dat er geen mooie zonsopgang was. Helaas kan je niet alles hebben. Wel leuk dat het met de jeep zo bijzonder was.
    Gelukkig was de Bromo wel erg mooi.