laatste dag - Reisverslag uit Opeinde, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Opeinde, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu

laatste dag

Blijf op de hoogte en volg margo

23 Februari 2013 | Nederland, Opeinde

Vandaag is alweer de laatste dag op Bali. Het was weer prachtig weer. We zijn nu in Sanur gebleven. Was ook erg leuk. Nog even gezwommen. Straks de koffers opnieuw inpakken. Morgen nog even ontbijten en om half 12 gaan we naar het vliegveld in Denpasar. Én dan zijn we maandag als we niet teveel vertraging hebben rond half 8 op Schiphol. Tot weerziens in Grunn

• 23 Februari 2013 - 11:02

Erwin:

Tjonge laatste dag alweer, nou geniet ervan en het mooie weer. Je gaat hier straks weer de vrieskou in...brrrr

Groetjes,

Erwin

• 23 Februari 2013 - 13:32

Sanne Bosman:

Hallo oom en tante,

Vakantie gaat altijd veel te snel!! Maar jullie zijn weer welkom hier. Laten jullie mijn ouders daar, of gaan die ook weer mee terug??
    Goede reis en tot snel!!

Kus Sanne

• 23 Februari 2013 - 14:02

Tietia:

hoi,
    de laatste dag alweer, waar is de tijd gebleven.
    hier is het toch een partij koud. het lijkt de noordpool wel, maar volgende week wordt het iets warmer rond de 6 graden. die wind maakt het zo koud.
    nog een fijne dag verder, een goede vlucht en tot maandag
    groetjes

• 23 Februari 2013 - 15:31

Belle:

Nog twee nachtjes slapen en dan zijn mijn baasjes weer in Grunn! Gelukkig kan ik hier in Bonaire nog lekker op de bank hangen met mijn drie nieuwe vrienden. Het is echt chill hier!

Dikke poot!

Belle

• 23 Februari 2013 - 20:15

Karpline:

Margo, kom je lekker bruin terug? Fijne terugreis. Lekker slapen in het vliegtuig dan ben je er zo. Tot maandag , gezellig

Karoline

• 23 Februari 2013 - 23:22

Margo Boer-keur:

Ik moet nog wel even vertellen dat we gisteren een massage hebben gedaan. Jacob Viola en Michel een een bodymassage en ik alleen nek schouders rug. Heerlijk. Ze zijn sterk die dames. Maar je knapt er wel van op. Ik vond het erg leuk om jullie reacties te lezen. Tot gauw