laatste dag - Reisverslag uit Opeinde, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Opeinde, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu

laatste dag

Blijf op de hoogte en volg margo

23 Februari 2013 | Nederland, Opeinde

Vandaag is alweer de laatste dag op Bali. Het was weer prachtig weer. We zijn nu in Sanur gebleven. Was ook erg leuk. Nog even gezwommen. Straks de koffers opnieuw inpakken. Morgen nog even ontbijten en om half 12 gaan we naar het vliegveld in Denpasar. Én dan zijn we maandag als we niet teveel vertraging hebben rond half 8 op Schiphol. Tot weerziens in Grunn

  • 23 Februari 2013 - 11:02

    Erwin:

    Tjonge laatste dag alweer, nou geniet ervan en het mooie weer. Je gaat hier straks weer de vrieskou in...brrrr

    Groetjes,

    Erwin

  • 23 Februari 2013 - 13:32

    Sanne Bosman:

    Hallo oom en tante,

    Vakantie gaat altijd veel te snel!! Maar jullie zijn weer welkom hier. Laten jullie mijn ouders daar, of gaan die ook weer mee terug??
    Goede reis en tot snel!!

    Kus Sanne

  • 23 Februari 2013 - 14:02

    Tietia:

    hoi,
    de laatste dag alweer, waar is de tijd gebleven.
    hier is het toch een partij koud. het lijkt de noordpool wel, maar volgende week wordt het iets warmer rond de 6 graden. die wind maakt het zo koud.
    nog een fijne dag verder, een goede vlucht en tot maandag
    groetjes

  • 23 Februari 2013 - 15:31

    Belle:

    Nog twee nachtjes slapen en dan zijn mijn baasjes weer in Grunn! Gelukkig kan ik hier in Bonaire nog lekker op de bank hangen met mijn drie nieuwe vrienden. Het is echt chill hier!

    Dikke poot!

    Belle

  • 23 Februari 2013 - 20:15

    Karpline:

    Margo, kom je lekker bruin terug? Fijne terugreis. Lekker slapen in het vliegtuig dan ben je er zo. Tot maandag , gezellig

    Karoline

  • 23 Februari 2013 - 23:22

    Margo Boer-keur:

    Ik moet nog wel even vertellen dat we gisteren een massage hebben gedaan. Jacob Viola en Michel een een bodymassage en ik alleen nek schouders rug. Heerlijk. Ze zijn sterk die dames. Maar je knapt er wel van op. Ik vond het erg leuk om jullie reacties te lezen. Tot gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Opeinde

Mijn eerste reis

voor het eerst heel ver weg op reis.
naar Java en Bali

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2013

laatste dag

22 Februari 2013

shoppen

21 Februari 2013

gewoon genieten

20 Februari 2013

bali

19 Februari 2013

laatste dag op Java
margo

Actief sinds 04 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1075
Totaal aantal bezoekers 3783

Voorgaande reizen:

09 Februari 2013 - 25 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: