bali - Reisverslag uit Groningen, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu bali - Reisverslag uit Groningen, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu

bali

Blijf op de hoogte en volg margo

20 Februari 2013 | Nederland, Groningen

Gisteren na een lange busreis kwamen we aan in Sanur. We moesten gisteren eerst met de veerboot over. Dat was maar een stukje. Maar helaas Daarna uren in de bus. Bleh. In Denpassareid genomen van de gids en chauffeur en de kofferboy. Helasz regende het bijna de hele dag. Maar toen we bij het hotel waren was het droog. Het is een prachtig hotel. We hebben een hele mooie kamer. Gisteren met een aantal van de groep Heerlijk gegeten. Gewoon een sandwich met patat. Heerlijk. Eens wat anders dan rijst en mie. Mam zet de snert maar klaar. Heerlijk. Jacob is inderdaad ziek. Koorts en hoesten. Maar dat doen we hier bijna allemaal. De airco in de hotels. Maarja wat moet je. Zonder airco wordt het erg warm. Vandaag gaan we met zijn viertjes naar Ubud en naar TamaLot. Dat is een tempel die in het water staat. Waarschijnlijk schrijf ik vanavond wel weer wat en anders morgen.

• 21 Februari 2013 - 06:45

Lotte:

Hoi Margo en Jacob,
    Komen jullie snel terug? Ik mis jullie. Wel leuk dat jullie zo veel leuke dingen doen!!
    Wij gaan zo taart bakken voor Sofie d'r verjaardag.
    Tot over 6 nachtjes!
    Kus, Lotte

• 21 Februari 2013 - 07:22

Tietia:

wat vervelend dat Jacob ziek is. hier heb je geen airco nodig hoor, maar de kachel. het vriest hier 's nachts nog steeds en overdag komt de temperatuur ook niet veel hoger dan een graad of 3. noordoostenwind he.
    de kaartjes voor Sofie zijn gister op de bus gekomen, dus ik denk dat ze ze vandaag al heeft. tot gauw
    je zus

• 21 Februari 2013 - 08:08

Sanne Bosman:

Hallo oom en tante,

Als jullie de airco gewoon zo hard aanzetten dat het in de kamers vriest raken jullie alvast gewend aan het weer hier!! Jullie mogen natuurlijk ook gewoon de zon meenemen!!
    Hebben jullie ook een zonnebril aangesmeerd gekregen??
    Veel plezier vandaag!!

Kus Sanne

• 21 Februari 2013 - 09:24

Silvia:

Tsja lange busreizen daar hou ik ook niet van. Gelukkig hebben jullie wel lekker gegeten. Kan me voorstellen dat jullie flauw zijn van de rijst en mie. Dan zijn een patatje en een sandwich een verademing. Ook goed om te horen dat het hotel weer goed is. Veel plezier in Tubud en TamaLot!

Liefs Silvia

• 22 Februari 2013 - 15:42

Karoline:

goh wat een verhaal, de tijd vliegt wel . Nog even en je bent er weer .

Wat is dit snel gegaan, geniet nog maar met volle teugen Hier is het weer koud maar gelukkig geen sneeuw of gladheid \\Groetjes Karoline en Esme