laatste dag op Java - Reisverslag uit Groningen, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu laatste dag op Java - Reisverslag uit Groningen, Nederland van margo boer-keur - WaarBenJij.nu

laatste dag op Java

Blijf op de hoogte en volg margo

19 Februari 2013 | Nederland, Groningen

Vandaag is alweer onze laatste dag op Java. We zitten nu in Kalibaru. Terugkijkend op de dagen op Java. Het weer is reuze meegevallen. We hebben wel wat regen gehad maar dat was als we in de bus zaten of in het hotel. Met de warmte boek ook om te gaan. We hebben 2 echt hete dagen gehad. Vochtig warm. Elke dag was wel ong 30 gr. We hebben dingen gezien nou ik verbaas me nergens meer over. De toiletten hier. Sommige zijn echt erg. Gewoon een teil en doe het daar maar in. Nou nee bedankt. Of je kan niet doortrekken en moet dat met een emmertje water doen. Maar alle hotels waren prima. Het ontbijt was goed. Jakarta was echt bors. Wat een armoede hebben we gezien. Bandung werd al beter. Wij hebben gelukkig waren we al weg toen Bandung onder water kwam. Yogjakarta was al veel beter. De leukste plaats was Malang. Morgen gaan we naar Bali. Ben erg benieuwd. Tot gauw.

• 19 Februari 2013 - 11:16

Silvia:

Gelukkig zit het weer mee, dat maakt de reis wel een stuk leuker:). Ook fijn dat de hotels goed zijn en dat het ontbijt goed is. Ik las bij Michel en Viola dat pap niet helemaal lekker is. Wens hem namens ons beterschap toe!

Liefs Silvia & Richard

• 19 Februari 2013 - 12:57

Sanne Bosman:

Hallo oom en tante,

Gelukkig regent het alleen als jullie in de bus of hotel zaten.
    Die rare wc's zijn wel een nadeel van zo'n arm land. Maarja verder is het wel erg mooi!!
    Oom Jacob snel weer beter worden hoor!!

Kus Sanne

• 19 Februari 2013 - 13:43

Tietia:

fijn dat het alleen maar slecht weer is als jullie in de bus zijn of het het hotel. hier wordt het weer wat kouder.
    wat sneu dat Jacob niet fit is. hoop dat hij snel weer opknapt. geniet van jullie laatste dagen op Jakarta en veel plezier op Bali. neem maar wat warmte mee naar Nederland. kunnen we hier ook wel gebruiken.
    groetjes Tietia

• 19 Februari 2013 - 14:57

Erwin:

Hallo,
    Wat vervelend dat jacob zich niet zo lekker voelt, hopelijk gaat het snel wat beter met hem.
    Wat hebben jullie super leuke en bijzondere dingen gezien op java.
    Hopelijk is de wc op bali wat beter... en blijft het weer goed.

Heel veel plezier, (en beterschap voor jacob), groetjes,

Erwin

• 19 Februari 2013 - 14:57

Erwin:

Hallo,
    Wat hebben jullie super leuke en bijzondere dingen gezien op java.
    Hopelijk is de wc op bali wat beter... en blijft het weer goed.

Heel veel plezier, (en beterschap voor jacob), groetjes,

Erwin